انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سیستم ثبت بایگانی و گردش اسناد دبیـــــر

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
نرم افزار ارشيو مستندات دبير با امكاناتي جديد و منحصر به فرد, راه حلي بسيار مناسب جهت مديريت فايل ها, اسناد و مدارك و ساير فايل هاي الكترونيكي است.
متد ارتباطي: اين نرم افزار با چهار متد 1- ثبت دستي و ارتباط مستقيم. 2- ارسال پست الكترونيك (Email). 3- پيامك (SMS) 4- دريافت و ارسال فاكس مي تواند اطلاعات را انتقال ، ثبت و يا ذخيره نمايد.
با استفاده از تكنولوژي فاكس و ايميل شما مي توانيد تمامي مدارك خود از هر نوع و با هر فرمتي كه باشند ، به سادگي فشردن يك كليد ، از طريق فكس به شماره دلخواه ، ارسال نماييد و يا به صورت كاملا خودكار ، تمامي فكس ها و يا ايميل هاي دريافتي را به صورت مستقيم از خط تلفن ، دريافت و در گروه اسنادي كه مشخص نموده ايد ذخيره نمايد.
امنيت بالا و تضمين شده: اين سیستم توانايي ارتباطي مستقيم از طريق شبكه داخلي ، ارتباط مودمي و تلفني و نيز ارتباط از طريق اينترنتي را دارا مي باشد. در اين نرم افزار تمامي رخدادها كه بر روي اطلاعات اتفاق مي افتد به نام كاربري افراد ذخيره و قابل پيگيري است. اين نرم افزار از تمامي قابليت هاي معماري و طراحي چند لايه و رمز نگاري داده ها در ان استفاده شده است. تمامي قسمت هاي اين نرم افزار به صورت كامل و با استفاده از قابليت هاي تكنولوژي دات نت (Net.) و در دو سطح سرور و كلاينت به صورت امن و غير قابل نفوذ طراحي و توليد شده است.
يكي ديگر از موارد ايمني نرم افزار امكان استفاده از اثر انگشت جهت ورود به ان مي باشد.
تعيين سطوح دسترسي به صورت كامل: با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد به سادگي سطوح دسترسي براي كاربران تعريف نماييد كه مشخصي مي نمايد كدام كاربر به كدام فايل يا مستند دسترسي نمايشي(جهت ديدن محتواي مدرك) دسترسي ويرايشي (جهت ديدن و تغيير محتويات مدرك) و دسترسي حذف (جهت حذف مدرك از ارشيو) دارد و اين كار تنها با چند كليك ساده قابل انجام است.
نسخه برداري از مدارك قبل از ويرايش شدن توسط كاربر: از ديگر مزاياي اين نرم افزار نسخه برداري از مدارك مي باشد, به اين صورت كه از هر مدركي (يا فايلي) قبل از ويرايش شدن توسط كاربر يك نسخه تهيه و در تاريخچه مدرك مذكور ذخيره مي شود و كاربر (در صورت داشتن دسترسي براي ديدن تاريخچه يك مدرك) مي تواند تاريخچه نسخه هاي مدرك مذكور را مشاهده و در صورت داشتن دسترسي لازم, از نسخه مورد نظر يك كپي تهيه نمايد.
جستجوي پيشرفته: اين نرم افزار داراي امكان جستجوي قوي مي باشد كه به وسيله ان ميتوان از اين نرم افزار به عنوان ارشيو فيلم, موسيقي و عكس نيز استفاده نمود.
امكان طبقه بندي مدارك به صورت درختي: به سادگي مي توانيد براي مدارك خود گروه و زير گروه به تعداد نا محدود تعريف نموده و مدارك (فايلها) خود را در هر گروه يا زير گروه قرار دهيد. همچنين مي توانيد تنها با گرفتن و رها نمودن گروه ها (Drag & Drop) توسط موس ساختار طبقه بندي انها را (با شرط دسترسي) عوض نماييد.
افزودن مدرك و سند تنها با يك كليك: مي توانيد با كليك بر روي يك فايل در محيط ويندوز و كشيدن ان به يكي از گروه هاي درختي مدرك, فايل مذكور را به سادگي و با سرعت به ارشيو اضافه نماييد.
ظاهري زيبا و استفاده اي اسان: نرم افزار داراي ظاهري زيبا است كه تمامي نكات طراحي نرم افزار جهت راحتي استفاده كاربران, در ان منظور شده است.
فرمساز: اين نرم افزار مجهز به تكنولوژي فرم ساز جهت ايجاد قالب هاي مختلف درج اطلاعات ، اسناد ، نامه ها ، اخبار و يا امارگيري مي باشد ، كه فرم ها را مي توان از درون برنامه براي گروه هدف ارسال و برروي سیستم مورد نظر نصب نمود.

www.itpardaz.com
shop.itpardaz.com
sms.itpardaz.com

آگهی دهنده
آی تی پرداز شرق
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : مشهد- بلوار شهید دستغیب- مجتمع تک یک - ط1- واحد 47
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 965159
بازدید : 387
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
آی تی پرداز شرق
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : مشهد- بلوار شهید دستغیب- مجتمع تک یک - ط1- واحد 47
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com