انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

هلدینگ طراح ،سازنده ونصاب کارخانه های سیمان ،کارخانه های ذوب فلز وذوب آهن ،ذوب و ریخته گری مس،نیکل

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401
هلدینگ CHAENG : “ Great Wall Machinery Corporation “ شامل دو زیرمجموعه بزرگ زیر می باشد:
۱-Xinxiang Great Wall Machinery Co. که در سال ۱۹۵۸ تاسیس شده و هم اکنون با بیش از ۶۰ سال سابقه، یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی کارخانه های تولید سیمان ، و صنایع شیمیائی معدنی تحت استانداردهای ISO 9001-2008 می باشد.
۲-Xinxiang Great Wall Steel Casting Co. در سال ۲۰۰۷ تاسیس شده و در زمینه طراحی، ساخت و نصب تجهیزات و کارخانه های ذوب فلز ، ذوب آهن و متالورژی فعالیت دارد، عمده صادرات این شرکت به آمریکا ، اروپا و استرالیا می باشد.
این هلدینگ تا کنون برای بیش از ۲۰۰۰ مشتری شامل کارخانجات بزرگ و صنایع سنگین در ۵۰ کشور جهان ، محصولات سفارشی ساخته یا کارخانجات کلید در دست اجرا نموده است.
یکی از ۱۰۰ شرکت برتر و نوآور کشور چین در زمینه طراحی ، تامین ، ساخت تجهیزات و نصب و راه اندازی پروژه های کلید در دست صنعت سیمان ، صنایع شیمیائی معدنی و تولید آهک و یکی از ۱۰ شرکت برتر از نظر نوآوری در صنعت سیمان از نظر کاهش مصرف انرژی ، اجرای سیستمهای کنترل پیشرفته و به حداقل رساندن آلاینده های زیست محیطی ناشی از تولید می باشد.
این خدمات از طراحی و ساخت تک تک تجهیزات تا اجرای کلید در دست یک کارخانه کامل را شامل می شود و پروژه های افزایش ظرفیت یا اصلاح فرآیندهای قدیمی موجود و استاندارد سازی فرآیندها را نیز شامل می شود که تا کنون پروژه های متعددی در کشورهای روسیه، هند، ترکیه ، ویتنام، چین، ازبکستان، پاکستان، عمان، آفریقای جنوبی و ... را اجرا نموده است.
هلدینگ CHAENG یک برند معتبر و اولین انتخاب برای شرکتهای بین المللی CNBM و Shanghai BaoSteel از نظر کیفیت و تنوع محصولات فلزی و تجهیزات صنعت سیمان ، صنایع شیمیائی معدنی و صنایع ذوب فلز و ریخته گری می باشد.
این شرکت سازنده تجهیزات و کارخانه های سیمان تا حداکثر ظرفیت ۱۰۰۰۰ تن در روز( ۳۵۰۰۰۰۰ تن در سال ) ، کارخانه های ذوب آهن و ذوب فلز تا ظرفیت ۲۰۰۰۰۰ تن در سال و کارخانه های تولید آهک یا گچ از ۲۰۰ تا ۱۲۰۰ تن در روز بصورت E/P/EP/EPC می باشد و تا کنون بیش از ۱۰۰ طرح در سایر کشورها اجرا نموده است.
شرکت Great Wall Machinery مدیریت و سرمایه گذاری اولین کارخانه بزرگ سیمان در چین ( GGBFS ) به ظرفیت ۶۰۰۰۰۰ تن در سال را انجام می دهد، رویکرد شرکت ، به حداقل رساندن مصرف انرژی و رعایت کلیه ملاحظات زیست محیطی با جلوگیری از انتشار آلاینده ها می باشد. تا کنون بیش از ۳۰۰۰ سری از انواع آسیابهای تونلی، عمودی ، و کوره های دوار برای اقسا نقاط جهان را ساخته و نصب نموده است. بعلاوه این شرکت آماده همکاری با شرکتهای تولیدی قدیمی یا کارخانجات تازه ساز جهت اجرای پروژه های بهینه سازی و جایگزینی تجهیزات می باشد.
احراز رتبه بندی درجه یک طراحی و ساخت تجهیزات پیشرفته ، کیفیت بالا، حداقل مصرف انرژی و رویکرد به حداقل رساندن آلایندگی زیست محیطی آب و هوا ، باعث شهرت و خوشنامی این هلدینگ در کشور چین و سایر کشورها بوده و همکاری با صنایع سنگین، هولدینگ ها و بنگاه های معروف تولیدی و اقتصادی مانند :
SINOMA, Shanghai Baosteel, Tianrui cement , Taiwan Cement, Aosen Steel, PT. Indo Ferro, POSCO, Tata, Mittal Steel ,SUNNSY,GERDAU, JFE, ANSTEEL, Shoug and Grout ….. را بدنبال داشته است .
کوره های ذوب آهن، پاتیل های سرباره ذوب، تجهیزات مورد نیاز صنایع سنگین ، صنایع متالورژی ، صنایع سرامیک، صنایع تولید کننده مواد ساختمانی و کلیه تجهیزات ذوب آهن و ذوب انواع فلز از محصولات این شرکت می باشد.مزایای تجهیزات و ماشین آلات تولیدی :
۱-راندمان بالا و حداقل مصرف انرژی
۲-مصرف پایین فلز در واحد وزنی محصولات
۳-عملکرد آسیابها با حداقل نویز
۴-جریان ساده فرآیندی و قابلیت عملکردهای انتخابی آسیاب مواد، خشک کن و تولید پودر
۵-حداقل میزان زمین مورد نیاز برای نصب تجهیزات، استراکچرهای فشرده ، وزن سبک و حداقل سرمایه گذاری در بخش فنداسیون و ابنیه
۶-ویژه گیهای خاص و منحصر به فرد سازه ای
۷-خدمات پس از فروش شبانه روزی در تمام ایام سال با رویکرد مشتری مداری
۸- ارتقا دایمی محصولات
۹-حداقل زمان تحویل
بخشی از تجهیزات مهم ساخته شده شامل موارد زیر هستند:
-کل تجهیزات کارخانه های تولید سیمان تا زیر ظرفیت ۳ میلیون تن در سال
-آسیابهای مختلف صنعت سیمان
-آسیابهای مواد اولیه
-کوره دوار
-کوره های ذوب
نماینده ایران:
جواد عابدی
شماره همراه : ۰۹۱۳۲۲۱۴۱۵۷
ایمیل : javadabedi@yahoo.com
اسکایپ : live:javadabedi_1
وب سایت های ه
آگهی دهنده
جواد عابدی
  • قیمت : بهترین قیمت و شرایط
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان شیخ بهایی- ساختمان ایزدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 966705
بازدید : 786
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
جواد عابدی
  • قیمت : بهترین قیمت و شرایط
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان شیخ بهایی- ساختمان ایزدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com