انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خط بازیافت زباله شهری (mrf) - اصفهان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شركت جهاد تحقيقات سپاهان در راستاي رسالت خويش مبني بر توسعه پايدار و بهبود شرايط زندگي و رفاه مردم و در ادامه فعاليتهاي صنعتي تحقيقاتي خود نسبت به طراحي و ساخت خط پردازش و بازیافت زباله شهری (MRF) Material Recovery Facility اقدام نموده است كه داراي مشخصات كلي ذيل مي باشد:

1-تناسب خط بازیافت اين شركت با نوع زباله هاي شهری در ايران كه بصورت مخلوطي از زباله هاي تر و خشك مي باشند.
2-خط بازیافت با وجود كارايي بالا به ساده ترين شكل و در نظر گرفتن حداقل تجهيزات و المان هاي مورد نياز طراحي شده است و از اين طريق صرفه جوييهاي عمده اي در هزينه نيروي انساني، تعمير و نگهداري و مصرف انرژي ان به عمل اورد.
3-كيسه پاره كن اين خط داراي اين مزيت است كه بدون اسيب رساندن به مواد داخل كيسه، كليه كيسه ها را پاره مي كند و اين امر كمك مي كند كه حتي شيشه هاي درون كيسه ها بدون شكستگي به راحتي جداسازي شوند. اين امر در خلوص مواد الي جدا شده و در نتيجه در كيفيت كمپوست توليدي نقش بسيار مهمي را ايفا مي كند.
4-از انجايي كه اين شركت سازنده كليه تجهيزات خط بازیافت زباله شهری مي باشد هماهنگي و همخواني لازم بين اجزاء كاملاً رعايت شده است. و از اين رهگذر داراي راندمان مناسب مي باشد.

لازم به ذكر است كه شركت جهاد تحقيقات سپاهان طراح و سازنده اولين سيستم كيسه پاره كن متناسب با پسماند و زباله هاي شهری در ايران وكشورهاي منطقه است و نيز توانايي ساخت نوار نقاله تريپر جهت انتقال و دپوي مواد الي در سايت تخمير به منظور توليد كود كمپوست و نيز امكان ارائه سرند هاي دوارسيار جهت سايت كمپوست را دارا است.

جهاد تحقيقات سپاهان
http://www.jtscompany.com/Site/default.a spx?lang=fa

آگهی دهنده
جهاد تحقیقات سپاهان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 775242
بازدید : 683
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
جهاد تحقیقات سپاهان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com